Ефективно налагоджена система взаємодії – запорука розвитку і процвітання будь-якої компанії. Програмно цю функцію виконує – CRM система (Customer Relationship Management).
Впровадження даної системи Вам необхідний якщо:
– немає розуміння про джерело приходу клієнта в компанію,
– немає алгоритму роботи з клієнтом,
– з часом клієнти втрачаються, а Ви цього не помічаєте або помічаєте пізно,
– розмиті зони відповідальності при укладанні угоди,
– є постійні скарги менеджерів на брак часу,
– керівник повністю залучений в операційну діяльність,
– ви використовуєте великої кількості месенджерів,
– поставлені завдання співробітникам не фіксуються в єдиному місці і губляться.
Система CRM актуальна практично кожному бізнесу та надає широкий спектр можливостей для відділу продажів, що веде до:
– упорядкування та зберігання даних про клієнтів і його продажах,
– поетапного відстеження угод від «А» до «Я»,
– відстеження платежів і взаєморозрахунків з клієнтами,
– систематизації номенклатурного ряду і каталогу продукції,
– відстеження активності менеджерів з продажу,
– автоматизації циклу продажів (виробляти розсилки, дзвінки клієнтам з CRM),
– автоматичному розподілу клієнтів між менеджерами,
– створювати звітність і аналізувати показники продажів і активностей з клієнтами,
– ставити завдання менеджерам і контролювати результат,
– управління процесом онлайн.
Наша команда фахівців допоможе Вам в питанні впровадження CRM на базі 1С:Підприємство